Un ingerash care are nevoie de ajutorul nostru!


M-a durut sufletul cand am citit despre problema acestei familii si mi-am spus ca voi face tot ce imi sta in putinta sa ajut acest copilas. Desi imi pot doar imagina prin ce trec parintii acestuia ( si eu am un baietel , matei, 2 ani jumate)…cred ca durerea le sfasie sufletul.

Acesta este Matei

http://sminchy.wordpress.com/2008/03/19/159/#comment-162

UPDATE: Parintii au plecat deja cu Matei in Franta. Medicii de acolo le-au spus ca nu e nici un moment de pierdut, pentru ca aceasta forma de cancer este una galopanta. Lupta lui Matei cu viata este acum contra cronometru. Sa-l ajutam sa invinga! Cei care pot si vor sa ii fie alaturi, pot face o donatie intr-unul din conturile deschise la BRD Bucuresti Agentia Gorjului, titular: NICORICI CEZAR CRISTIAN

Cont EURO: RO36 BRDE 410SV 0657 569 4100

Cont RON: RO62 BRDE 410SV 0657 614 4100

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Un ingerash care are nevoie de ajutorul nostru!

  1. SMINCHY zice:

    Pentru ca stiu ca le asteptati, avem noutati despre Matei https://sorinplaton.wordpress.com/2008/03/21/un-ingerash-care-are-nevoie-de-ajutorul-nostru/
    Multumesc pentru implicare!

    Apreciază

  2. Petrisor zice:

    Multumesc inca odata pentru implicare. 🙂

    Trebuie sa-i multumim Andreei pentru ca a facut cunoscut acest caz 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

