„OMNIASIG” ISI BATE JOC DE CLIENTI


Acest mesaj l-am primit pe mail si m-am hotarat sa il postez si aici.

Subject: ” OMNIASIG” ISI BATE JOC DE CLIENTI !!!
From: Catalina Bota

Date: Tue, 22 Apr 2008

Dragii nostrii,

Va supunem atentiei un caz legat de asigurarile casco in
speranta ca putem ajuta la evitarea unor astfel de situatii. Este legat
de compania Omniasig! Sa va povestim ce am patit acum ceva vreme…am
facut casco la masina, am dat in jur de 15 milioane atunci, un
domn(reprezentant Omniasig) a fotografiat masina, a completat dosarul, a
luat banii, am semnat; toate chiar la sediul Omniasig. Toate bune si
frumoase. Pana am gasit masina lovita. Aici a inceput bataia de joc a
celor de la Omniasig. Am facut constatare, ne-au spus sa bagam masina
intr-un service agreat, ca e ok. Zis si facut. Doar ca nu am mai putut
sa o scoatem de acolo decat pe banii nostri. Justificarea a fost
urmatoarea: domnul care a facut dosarul(angajat Omniasig!!!) nu a facut
suficiente poze. Deci la dosar nu exista poze, si nu au de unde sa stie
ca masina nu a fost lovita inainte. De aici adio despagubire. Am vorbit
cu nenumarate persoane la Omniasig. Toti foarte obraznici, toti ne-au
spus ca nu cu ei am semnat, ca e vorba de alta divizie decat cei de la
daune, ca nu e vina lor ca nu s-au facut poze suficiente. Ca si cum noi
am platit unei persoane fizice, si trebuie sa o identificam…De cateva
ori ni s-a inchis telefonul. Pur si simplu. Romaneste.

Multumim mult domnului Mihai Ana, angajat Omniasig, care ne-a
ajutat sa pierdem 35 milioane.

Sper sa reusim sa-i raspundem cu aceeasi moneda, si sa-l ajutam
la randul nostru sa piarda macar ceva clienti.

PS: am uitat sa mentionez ca am trimis si mail-uri la ei…nu a
raspuns nimeni.

Va multumim!

Cristi Iorga

————————————————————————

Salut,

Pot sa confirm ceea ce ai patit tu cu Omniasig. Eu am o aventura
si mai mare cu ei si am ajuns sa ii dau in judecata.

Anul trecut in aprilie am plecat in Statele Unite pentru 3
sapatamani. Am facut o asigurare de sanatate pentru calatorii externe la
Omniasig asa cum se procedeaza si este de altfel obligatoriu. La
incheierea politei am optat pentru suma maxima de despagubire, respectiv
15.000 Euro, tinind cont ca preturile la serviciile de sanatate in USA
sant destul de piperate.

Spre ghinionul meu, cand ma aflam undeva in Grand Canyon , am
mancat “junk food” si am facut o criza de bila pe la 2:00 noaptea. Am
sunat la 911 deorece durerea era insuportabila si am ajuns la spital. Nu
a fost ceva grav dar am avut o zi de spitalizare acolo. Am platit din
buzunarul meu 500 USD cheltuielile spitalului, urmand sa primesc prin
posta cheltuilile de transport cu salvarea.

Cand am ajuns in tara , am gasit in posta facturile de la
transportul medical in valoare de aprox. 3,000 USD.

Am intocmit si depus dosarul de despagubire la Omniasig in 12
mai 2007.

2 luni mai tarziu am sunat sa intreb ce se intampla deorece
primeam in posta scrisori de somatie de plata de la NHS din Statele
Unite. Cei de la Omniasig , imi spuneau la telefon ca nu stiu care este
stadiul dosarului si ma vor contacta ei. In cele din urma la sfarsitul
lunii AUGUST am primit in posta un raspuns sec pe o pagina de la
Omniasig prin care ma instiintau ca au REFUZAT despagubire, deorece, in
urma EXPERTIZEI MEDICALE au stabilit ca eu eram bolnav de o afectiune
biliara inainte de a pleca in strainatate, drept pentru care se pot
prevala de un articol din polita care excepteaza despagubirea in acest
caz.

Am ramas siderat de faptul ca se poate face o EXPERTIZA MEDICALA
in Romania fara ca doctorul care o efectueaza sa vada pacientul.

Am contactat Omniasig prin avocatul meu si dupa inca cateva luni
de schimbat hartii si amanari am hotarat in Decembrie 2007 sa ii dau in
judecata. In acest moment exista un dosar pe rol la Judecatoria Sector 1
care deja a avut vreo 2 termene iar cei de la Omniasig nu s-au
prezentat.

Ideea este ca in cazul de fata eu nu doresc ca ei sa-mi
plateasca mie personal ceva. Doresc sa achite facturile catre NHS care
sant scadente de 9 luni de zile.

La momentul cand Omniasig mi-a tras aceasta TZEAPA romaneasca,
eu nu eram un client oarecare. Firma mea platea la Omniasig , polite
Casco la aceea data in valoare de aprox. 6,000 Euro/an. Va dati seama ca
am reziliat toate contractele cu ei inca de anul trecut.

O asemenea nesimtire nu am pomenit la o companie care se vrea
serioasa.

Ai acordul meu sa distribui acest mail tuturor celor carora
le-ai distribuit deja mailul asta, adaugand si problema mea la cea a ta.

OMNIASIG ISI INSEALA CLIENTII !!!!

 

 

TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

101 răspunsuri la „OMNIASIG” ISI BATE JOC DE CLIENTI

  1. Nicolae zice:

    eu am probleme cu Generali…isi bat joc de mine efectiv!!!

    Apreciază

    • vizureanu ion zice:

      da am patito si eu circulam pe banda 2 insens giratoriu incerc pe banda mea si din banda 3 ca sa iasa din giratoriu intra in banda mea ma loveste recunoaste ca e vinovat fac amiabil dupa care omniasig elibereaza constatare iar cand sa plateasca ma trezesc ca cel de pe banda 2 este vinovat ma duc la omniasig la sef daune unde acesta imi zice ca au un compartiment antiplata stie cazul este de acord cu cauza de nevinovatie a celui din banda 2 dar acest gestapo de refuz plata face ce vrea mam dus la antiplata acel refuzant ma luat peste picior si mi a dat cu dosar incap miam pierdut controlul si lam luat la bataie

      Apreciază

  2. edy zice:

    1.daca dauna depaseste dublul primei de asigurare(plata ei in rate este o facilitate), trebuiesc platite toate ratele – consultati si alta firma de asigurari .
    2.cel cu asigurarea medicala minte – Omniasig nu emite polite pentru suma asigurata de 15000 eur (programele de asigurare sunt de 5000; 10000; 30000 respectiv 50000 eur, Daca abifat pe cererea de asigurare ca are probleme cu bila ,,,,,,,,,,,,,,

    Apreciază

  3. Emilian Dinica zice:

    TOTAL NEPROFESIONISTI SI PUSI PE SMENURI!!!
    Sunt client CASCO Omniasig de 4ani. In ultimii 3 ani nu am avut niciun incident. Acum vreo 4saptamani am lovit un copac si mi-am spart luneta si eleronul. Am facut imediat constatarea si a doua zi m-am dus in service. De aici a inceput distractia: telefon ba la service, ba la Omniasig, fiecare pasandu-ma de la unul la altul in ceea ce priveste starea dosarului. Dupa 2saptamani am bagat masina in service cu confirmarea Omniasig ca s-a aprobat dosarul si in 4 zile am ridicat-o spunandu-mi-se atat de la service cat si de la Omniasig ca totul este in regula. Dupa 1saptamana ma suna de la service ca nu le-au platit toti banii si ca trebuie sa achit toate ratele aferente politei, deoarece exista un paragraf in contract care zice ca daca reparatia depaseste de 2ori valoarea primei, aceasta trebuie platita in avans. Imi zic, ok, asta este daca asa scrie in contract, insa partea cea mai interesanta de-abia acum apare: tinand cont ca prima este de aproape 400eur, am vrut sa vad si eu care este valoarea reparatiei. Spre stupoarea mea aflu ca 1buc luneta megane 2 din 2004 + 1buc eleron plastic + manopera = 3300lei!!!! As fi vrut si eu sa pot vorbi cu cineva care sa imi zica de ce nu m-au anuntat inainte de a incepe reparatia (tinand cont ca am sunat de vreo 20 de ori) insa ca intotdeauna nimeni nu isi asuma niciun fel de raspundere. Sincer daca as fi facut aceasta reparatie pe banii mei m-ar fi costat aprox.1500lei cu piese noi sau vreo 600 de lei cu piese sh. Tind sa cred ca cineva de la Omniasig are o intelegere cu cineva de la service pentru a umfla valoarea si cred ca genul acesta de intelegeri se regasesc in mai multe locuri din Romania. Imi pare rau ca dupa 4 ani de contract ma vad nevoit sa ma indrept catre alt asigurator deoarece Omniasig se dovedeste neprofesionist si pe alocuri „smenar”.

    Apreciază

  4. Ynocentta-Maria Ghenea zice:

    Indreptatite comentariile celor care fara voia lor au beneficiat de contraserviciile acestei unitati care este reprezntat in teritoriu de personal incapabil profesional sa initieze sa realizeze si sa mentina o discutie decenta o colaborare in limite amiabile
    Si eu am fost fortuita de catre banca sa inchei asigurare CASCO la aceasta unitate pe perioada de 7 ani
    Am achizitionat un autoturism Aveo,care pe drumurile patriei,a fost lovit de un participant la trafic care se afla sub influenta bauturilor alcoolice,care conducea un autoturism apartinand unei firme…
    Fiind autoturismul nou,cu aprox 10.ooo km la bord ,avand CASCO,nu am acceptat sa efectuez reparatiile la orice service care sa umple gaurile cu carpe ,ci in credulitatea mea am introdus masina la service-ul unitatii care a pus la dispozitie masina
    Aici au incepute sirul de belele,de la greutatile vizand evidentierea tuturor pagubelor la masina,la refuzul concret de suplimentare necesar de piese de inlocuit
    Cu ajutorul lui Dumnezeu si bunul simt al meseriasilor din service,masina a fost reparata
    Cu ajutorul OMNIASIG de 2 sapatamani ma confrunt cu situatia aberanta in care pe banii mei pe CASCO ,asiguratorul OMNIASIG refuza sa dea acceptul la plata
    Fratilor ,nu mai apelati la aceasta unitate de snapani si de neprofesionisti

    Apreciază

  5. todoran zice:

    A ceva sa pun si eu despre OMNIASIG.
    Am dus masina la reparat si in momentul in care servicesul a cerut acceptul de plata am fost sunat sa mi se comunice ca plata reparatiei pentru nr.meu de dosar a fost facuta anul trecut in octombrie catre un service din Reghin.Eu in toata acesta prioada circuland cu masina avariata.Acum nu reusesc sa scot masina din sevice deoarece nu mai vor vor sa platesca.
    OMNIASIG A INTOCMIT ACTE FALSE PE BAZA CARORA A PLATIT O REPARATIE FICTIVA CATRE UN SEVICE ”AGREEAT” DE EI.
    ACUM EU INCREC SA DEPUN PLANGERE LA POLITIE PENTRU REZOLVAREA ACESTUEI SITUATII URATE.

    Apreciază

  6. todoran zice:

    A-si vrea sa va aduc la cunostiinta si eu despre o problema cu OMNIASIG

    Apreciază

  7. DANIELA zice:

    Subscriu si eu la parerea celor doi clienti care au luat teapa cu aceasta firma de asigurare si va relatez si eu povestea noastra…..in data de 28 august 2011 sotul meu, care venea de la servici , a fost lovit in plin de un cetatean care a trecut pe rosu ,motivand ca nu a vazut semaforul.Nefiind accident cu victime s-a facut intelegere amiabila si sotul meu a primit polita de asigurare de la acest cetatean, polita facuta la ASIROM-OMNIASIG (am inteles ca aceste 2 firme au fuzionat si acuma este una si aceeasi).Am dus masina intr-un service, a vaenit dupa vre-o 2 zile un inspector care a pozat masina , a intocmit doasrul da dauna iar timp de TREI SAPTAMANI am sunat in continuu la bucuresti si la onesti la acel service, fiecare ma „plimba” de la unii la altii. Dupa 3 saptamani am fost sunati de la serrvice sa mergem sa ne luam masina ca ei nu reusesc sa se inteleaga cu firma de despagubire de la asigurari si ca nu mai raspund de masina.Am luat masina si urmeaza sa o reparam pe banii nostri pt ca pe baza lor stam pietoni mult si bn……SA LE FIE RUSINE CA INCASEAZA NISTE BANI DE LA OAMENI SI CU O NESIMTIRE CRASA CAUTA TOT FELUL DE MOTIVE SI FAC TOT FELUL DE TERTIPURI PT A NU DESPAGUBI DELOC BIETII OAMENI…..RUSINEEEEEEEEE!!!!!

    Apreciază

    • nu conteaza zice:

      Omniasig nu a fuzionat cu Asirom, nu au nici o legatura. Singura legatura este faptul ca investitorul principal este Vienna Insurance Group SA. Omniasig a fuzionat cu BCR Asigurari.
      Vreau sa va spun ca de cele mai multe ori firma de asigurari are dreptate si ca nu trebuie sa o luati de fiecare data in nume de rau. Romanul cand zice „asigurare” crede ca este asigurat pentru orice dar nu este asa, sunt conditii care ar trebui citite si mai ales sa intrebati persoana care va incheie asigurare pentru ce sunteti acoperiti si pentru ce nu sunteti acoperiti.
      Urat sa vorbiti asa pentru ca nu stiti cat de mult muncesc oamenii aia si ce fac pentru a fi totul bine.

      Apreciază

      • daniela zice:

        Posibil sa aveti dreptate in ceea ce-mi scrieti in prima parte la replica dar ………….cand la final imi ziceti sa nu mai vb urat despre acele persoane care vezi draga doamne muncesc ffff mult sa ne fie noua bn , va inselati amarnic pt ca , eu stiu ce zic…..a trebuit sa sun la firma de asigurari (partea cu daunele) de peste 30 de ori sa pot obtine niste bani legali drept dauna….e normal sa le luati apararea din punctul dumneavoastra de vedere daca sunteti implicat direct in aceasta „afacere” prospera pt angajati si mai ales pt sefii cei mari ( vezi scandalul cu firma „astra” si ce faceau acei domni cu acele masini de lux )…….daca erati in situatia mea si va trimite-au de la ana la caiafa vre-o luna pana va reparati masina nu mai ziceati la fel va garantez eu…….nu le mai luati apararea ca stim si noi cat de mult muncesc acest oameni…..daniela

        Apreciază

  8. client omniasig zice:

    doar atat vreau sa mentionez……va rog nu mai incheiati polite de asigurari la aceasta firma de comunisti nenorociti..niste jegosi…credeti-ma va legati la cap fara sa va doara…..niciodata nu o sa fiti multumiti

    Apreciază

Lasă un comentariu