„Raspundem ascultatorilor” (13.04-25.04.08)


 

 

maramuresanu
http://yahoo | babut-gheorghe@yahoo.com | 89.38.232.56

Somnolenta societatii civile romanesti n-o tratam repede.Mamaliga a explodat o data dar a improscat tot pe cei multi si cinstiti iar “adaptabilii” noii ordini sociale isi fac mendrele.Societatea romaneasca este sub ocupatia politiei, justitiei,noilor SRI-sti si a unui guvern-mafihot.Vai de urmasii nostri!Ce viitor ne poate astepta cand la pensionarii speciali le dam pensii ce sfideaza bunul simt,cand parlamentarii voteaza legi pentru propriile interese,cand justitia este ultracorupta,cand alesii nostri fura de sting in cardasie cu asa-zisele autoritati?Bine a zis cine a zis ca fiecare popor are conducatorii pe care ii merita!Si-i avem!
Cu bine,dragi romani ! Dormiti in pace!!

From O natie de nenorociti…, 2008/04/13 at 11:20 AM

In capitalism, spre deosebire de comunism in care legea este „sa dam”, acum este lumea lui vicevercea…”sa luam”…toti si de la toti.

…………………………..

N. Raducanu
rnegru@t-online.de | 80.133.198.3

Stimate d-le Platon,
“Nevoia de stanga” (titlul rubricei pe care am tinut-o eu cativa ani la saptamanalul “TIMPUL – 7 zile” al regretatului Ad. Riza) deschide un vast domeniu de desbatere. Pe blogul “constantingheorghe.blogspot.com” a aparut acum cateva zile un apel cu titlul “Stanga orfana – caut partid” in care se afirma ca “emergenta unui nou partid de stanga e o urgenta a politicii romanesti”. Iar doua zile mai tarziu pe acelasi blog autorul se intreba daca nu a sosit momentul unei noi revolutii. Intrebare desigur retorica, caci situatia in tara nu e nicidecum propice pentru o ridicare de masa a nemultumitilor, fara existenta unui partid cu oameni care sa cunoasca atat telurile, cat si tactica si strategia luptei revolutionare. Oare o rasturnare violenta poate da garantia aparitiei unui regim mai bun nu numai decat cel actual, ci si decat cel disparut in zilele lui decembrie 1989? Personal consider ca sunt putine sanse ca un nou partid de stanga (nu de centru-stanga) sa fie capabil a atrage un numar suficient de voturi ale alegatorilor pentru a avea o pondere decisiva in viitorul parlament sau chiar sa ajunga a forma guvernul. Pentru asta el are nevoie nu numai de un program diferit de al celorlalte partide, ci si fonduri banesti pentru sedii, salariile activistilor, actiuni de propaganda, ziare etc., precum si un suficient numar de oameni talentati, profund devotati cauzei, adevarati tribuni ai poporului, capabili deci de a inflacara multimile cu cuvantul lor. Conditii greu insa de indeplinit fara sprijin din afara, asa cum au primit in ultimii 18 ani alte partide ale dreptei. Totusi nu trebuie pierduta speranta, mai ales ca in acesti ani au revenit in tara multi tineri de la studii in occident, unde ideile stangii si chiar ale extremei stangi nu sunt considerate subversive ca la noi si care considera ca ceausismul nu a avut nimic comun cu viziunea lui Karl Marx despre o societate mai buna. M-ar bucura daca tema deschisa de dvs. ar avea si alti comentatori si chiar aderenti.

From Nevoia de stanga, 2008/04/14 at 1:09 AM

Nimeni  nu detine drepturi de autor pe „nevoia de stanga”…nevoi tot mai mari incumba asteptari tot mai mari, iar oala sub presiune poate fi si bomba daca nu este „rasuflata” din cand in cand…daca ma intelegeti…sau trebuie sa apelez la clasica mamaliga exploziva ca si exemplu pentru a fi mai clarificativ?!

…………………………….

exagerari
daness@gmail.com | 149.156.78.249

… exagerarile nu folosesc nimanui. Regret tragedia intamplata, astept rezultatele anchetelor din Polonia. Stiu ca a fost o nenorocita intalnire intre o lege tampita, imaginea negativa a romanilor in lume si pasivitatea consului de la Varsovia. Cred ca vor plati vinovatii de la Penitenciar si niste judecatori.
Dar, iata, eu nu ma simt deloc un reprezentant al unei natii nenorocite si le dau dreptate celor care, mai devreme, au subliniat cat de nociv este discursul care acuza la nesfarsit poporul roman.
Vaicareala e o solutie proasta, chiar foarte proasta. Nu-mi place cum sunt unii conationali de-ai mei? Am grija sa fiu cat se poate de bun in ceea ce fac eu. De fapt, daca fiecare dintre noi, in loc sa acuze necontenit sisteme, ar pune mana si ar munci cat poate el de bine, am asista la un “miracol” romanesc.
Pe urma, va grabiti, patetic si neconvingator, sa trageti concluzii. Asteptati rezultatele oficiale ale anchetelor. Daca tanarul a refuzat el singur avocatul, cum se spune? Daca a fost hranit de cateva ori si, de fiecare data, o lua de la capat?
Imi pare rau, dar pentru obiectivitate, trebuie sa spun ca acest tanar apare pe inregistrarea video din magazin prezentata de televiziunile poloneze. S-a intamplat ceva tragic, trebuia intervenit, asta e sigur. Dar responsabilitatile – nici pentru romani, nici pentru polonezi – nu sunt colective. Daca as fi stiut de situatie, eu anuntam ambasada, telefonam la mai multe organizatii umanitare, la presa. Dar de unde sa fi stiut inainte ca ziarele poloneze sa investigheze situatia? Sunt un individ nenorocit care, pasiv, a stat la bere in Centrul Cracoviei cand un cetatean roman murea. De-acord. Nu sunt diplomat, nu am informatori la penitenciarele poloneze, asa ca va intreb – de unde sa fi stiut? E absurd sa ma acuze cineva (si pe altii ca mine, pana la urma intregul popor… ;) pentru ceva ce nu statea defel in puterile mele.
Repet: poporul roman nu e nici mai bun, dar nici mai imbecil decat altele. Cei care acuza pe toata lumea fug de fapt de responsabilitatea individuala. Si acest mod de a gandi se intalneste si in comnunism, si in fascism.
Eu nu consider ca doua popoare sunt vinovate acum – cel polonez si cel roman – ci niste indivizi care trebuie sa plateasca. Care trebuie pedepsiti drastic.
In rest, am tot respectul pentru foarte multi romani (pentru ceilalti mai nevoiasi – intelegere si compasiune), am tot respectul pentru foarte multi polonezi.
Inainte de a injura vreun popor (asa, la gramada), ma analizez pe mine insumi. Cu cat voi fi mai bine pregatit si mai corect, cu cat ma voi vaicari mai putin, cu atat voi fi mai eficient, mai util. Si mai patriot…

From O natie de nenorociti…, 2008/04/14 at 9:03 PM

Exagerari sau nu, cert este ca din nesimtire neaosa un roman este imbracat acum in costum de scanduri… Iar dvs. vorbiti ca sa nu taceti, ca de facut nu faceti nimic…

…………………………………….

ioanacezara
ioanacezara@gmail.com | 86.105.71.252

….cum se poate ajunge la asa ceva? nepasare, ignoranta….ma si apuca greatza si groaza…de…..dar mai bine ma opresc aici.
http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/Social/89510/O-fetita-a-murit-sfasiata-de-maidanezi.html

From O natie de nenorociti…, 2008/04/14 at 9:10 PM

Nu am nimic de a completa…

……………………………………..

scepticul
adrian@avarvarei.ro | 78.96.159.213

Iar o sa te acuze “unii” ca esti elitist si burghez reactionar! -)

Lasand gluma la o parte, ai dreptate cu necesitatea atragerii investitorilor si corelarea cresterii salariilor cu cresterea productivitatii. Social-democratia si dezvoltarea economica nu se exclud. Tarile scandinave au cele mai bune sisteme de protectie sociala si in acelasi timp cele mai competitive si tehnologizate economii…

From “Nevoia de stanga” ca si croseu sau ca directa…, 2008/04/15 at 6:56 PM

Toti ne ducem crucea…chiar si Sisif o facea si o mai face poate si-n zilele noastre…

…………………………………………

N. Raducanu
rnegru@t-online.de | 80.133.255.178

Preocupant este si faptul ca din fostele 12 partide ce intrasera cu reprezentantii lor in Camera si Senat de data aceasta au ramas doar trei, din care doua importante, iar al treilea – insignifiant. Majoritatea pe care Partidul lui Berlusconi o are acum in Camera si Senat ii va permite sa faca reformele liberale promise : scaderea impozitelor pe averi, pastrarea companiei Alitalia de aviatie ce ere pe punctul de a fi achizitionata de Air France, si in primul randm curatirea strazilor orasului NApoli de gunoaie. NIci economia Italiei nu o duce prea bine, asa incat mostenirea primita de Berlusconii (73 ani) nu e usoarem mai ales ca nici Veltroni nu va lasa opozitia sa taca.,Ma indoiesc insa ca Dupa acest succes il Cavaliere va da ascultare sfaturilor pretioase date de dl. dr, Sorin Platon de la Cluj.

. <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<napoli<na

rA

From La vremuri noi, tot noi…, 2008/04/16 at 1:45 AM

Eu nu stiu daca pasajul cu „sfaturile pretioase” este ironic, dar daca nu le citeste aici in blog sigur ramane mai handicapat. Anturajul tinde sa-l laude pentru a-i intra in gratii si nu sa-l critice fair play.

……………………………………….

scepticul
adrian@avarvarei.ro | 78.96.159.213

Berlusconi este un “self-made man”, a plecat de la zero si a facut avere. Poate un “aristocrat” de rasa era mai cumpatat…

From La vremuri noi, tot noi…, 2008/04/16 at 11:05 AM

Nu stiu ce sa zic. Cand ii vad fatza „imi aduc aminte de datorii”… 🙂

…………………………………….

texanu
cioara@sbcglobal.net | 70.235.18.33

Suntem Blestemati de Dumnezeu, un popor care a scapat pe un drum haotic, un popor care inca nu sa trezit inca din euforia DEMOCRATIEI COMUNISTE…un popor care desi ales de Dumnezeu, nu asculta sa se intoarca….dece? pentruca SATANA a tabarit rau de tot asupra acestui neam, vreau sa va spun ca Dumnezeu inca asteapta ca oameni din Romania sa se intoarca, vo-r veni vremuri grele pentru aceasta tara, vinduta si rascumparata, nu pentruca sunt roman, si as fi partinitor la aceasta natiune, dar va spun ca mult numai este si v-om intra in judecata datorita satanistilor care conduc…..Romania intradevar este gradina Maici Domnului, este tara de unde Dumnezeu a imultit lumea dela POTOP….singurul om ccare a fost gasit NOE si familia lui ca oameni fara pacat….NOE a trait undeva pe malurile Mari Negre, nu pentruca avem cele mai multe minastiri si biserici din lume…Biserica Ortodoxa trebuie sa traga un mare semnal de alarma….si din cladirea colosului PARLAMENT CASA POPORULUI TREBUIE SA FACA UN MARE TEMPLU DE INCHINARE CATRE DUMNEZEU…..BISERICA ORTODOXA SA PORNEASCA LA O CRUCIADA MARE IMPOTRIVA CELOR CARE NE CONDUC ACTUALMENTE ADICA SATANISTII COMUNISTI CHIAR SI CU BECALI…..CARE ESTE UN SATANIST…..CUVINTUL BIBLIC SI PROROCIRILE SFINTILOR NE AVERTIZEAZA CA I SE VA DA PUTERE SATANEI PENTRU PUTIN TIMP……SI CHIAR IN BISERICA SE VA RIDICA…..ATENTIE MARE FRATILOR ROMANI LUATI CRUCILE IN SPINARE SI LA LUPTA NU VA ESTE FRICA DOMNUL ISUS ESTE CU VOI….BISERICA ORTODOXA SA IASA INAINTEA POPORULUI SI SA ADUCA INAPOI CE A UNS DUMNEZEU ADICA REGALITATEA……IAR TOTI ASTIA FOSTI COMUNISTI SA INTRE IN ILEGALITATE……ALFEL…….VIETI PIERI CU TOTII IN MINA SATANEI AMIN SI AMIN ASA SA NE AJUTE DUMNEZEU

From O natie de nenorociti…, 2008/04/17 at 8:06 AM

D-le (sau doamna..) Cioara…Ati facut praf pianul pe scari in jos…daca ma puteti intelege, cumva…

……………………………………

EMERIC PATKO
emericp58@yahoo.com | 213.233.101.11

DACA AS CUNOASTE O PERSOANA DE ORIGINE LIBERIANA CARE ESTE IN SENEGAL INTR-O TABARA DE REFUGIATI, SUB INALTUL PATRONAJ AL U.N.H.C.R. CU CINE AR TREBUI SA IAU LEGATURA SI CE AR TREBUI SA FAC CA ACEA PERSOANA SA VINA IN ROMANIA
Inaltului Comisariat ONU pentru refugiati sarbatoreste in 20 Iunie Ziua Mondiala a Refugiatului cu Titlul „Sa îi ajutam sa se simta în România ca acasa”

From Negura RADUCANU, 2008/04/18 at 12:29 PM

Sa intelegem ca a aparut partea a doua a celebrelor scrisori nigeriene (cu mostenirea de milioane de molari)?

……………………………………….

nraducanu
rnegru@t-online.de | 80.133.230.253

A, daca d-ta spui ca “Garda Maghiara isi canta cantecul de lebada”, atunci nu mai avem nici o grije ! Dar asa o fi ? Sa vedem in curand, cand va veni Viktor Orban prim-ministru, cum se va schimba uniforma baietilor din poza ! Deocamdata pentru Romania principalul aport pozitiv al Uniunii Europene este ca garanteaza granita de vest a tarii. Dar si in U.E. circula o serie de teorii despre “Europa regiunilor”, ceeace ar presupune o croire a frontierelor dupa alte criterii decat cele istorice…

From “Sa facem de garda”.., 2008/04/18 at 6:22 PM

UE nu garanteaza nimic decat formal. Va puteti inchipui un act de arbitraj intra UE intre Romania si Ungaria cu UE pe post de mediator?…

……………………………………………..

nraducanu
rnegru@t-online.de | 80.133.230.253

“…acum vad copii zdrenturosi, ALBI la piele, (… ;) ceeace in ceausism nu am sesizat veac”. Nu imi place nostalgismul dupa un regim care a avut o gramada de defecte, incepand cu cultul desantat al personalitatii cuplului domnitor si terminand cu milioanele de ore pierdute de populatie la cozile interminabile pentru un calup de telemea si un pachet de picioare de pui. Dar fraza d-tale de mai sus pare continuata de Paul Everac intr-un articol din CRONICA ROMANA (5 februarie 2008), din care citez :
“…hulitul de noi Ceausescu, primit si ospatat la Buckingham Palace, imbratisat la Casa alba, ovationat la Beijing si Phenian, primit cu recunostinta de arabi si de evrei. Mihai Viteazu, s-o recunoastem, s-a caciulit la Rudolf; Ceausescu nu s-a caciulit la nimeni, ba a cerut chiar in gura mare sa i se restituie Basarabia, de unde nu putine i s-au tras. Ar fi vandut oare Ceausescu Petromul cazacilor si BRC-ul austriecilor, ar fi dat oare el comunicatiile telefonice grecilor ? Ar fi platit el de patru ori mai mult decat face firmei Bechtel ca sa imbuibe niste jigodii ? Ar fi dat cu ghiotura capacitati economice uitate, ca pe urma sa le cumparam produsul ? Opunandu-se la manevre ale tarilor comuniste fratesti in Romania, ar fi lasat el pe altii, straini, sa joace tontoroiul in tara, sa puie mana pe pamant, s-o tie in desfrau economic si moral, ori sa accidenteze cetatenii romani fara sa raspunda ? Am avut voievozi care s-au tarat la poalele sultanului sau ale tarului, altii au dardait la Habsburgi, cersind mila. Taranul din Scornicesti, nedus la scoli inalte, a stat mereu drept, fara smerenie.”
Repet, acest articol e scris in anul de gratie 2008 ! Poti sa nu fii de acord cu el, dar este semnificativ ca a inceput sa se auda in presa nu numai vocea trioului Liiceanu, Plesu, Patapievici. Iar lupta cu conformismul ideilor tine de esenta democratiei.

From Orizonturi roze…, 2008/04/18 at 6:53 PM

Nu sunt un fan Everac, dar continui sa sustin acelasi punct de vedere.

…………………………………………

Alexandra Solomon
http://alexandraslm.wordpress.com/ | alexandra_slm@yahoo.com | 193.33.66.53

=)) asa se face, ca doar suntem boieri :))

From Bancul zilei (18.04.08), 2008/04/19 at 1:06 PM

Sunt boieri si boieri, dar parca termenul are un sens profund de eufemism.

………………………………………………

razvanserbu
http://razvanserbu.wordpress.com | razvan.serbu@yahoo.com | 92.80.27.132

Asta nu e banc, e o realitate

From Bancul zilei (18.04.08), 2008/04/19 at 11:29 PM

QED

………………………………………………

Tihi
http://www.czikatihamer.ro | czikatihi@yahoo.com | 86.105.255.169

Sa ma scuzi, dar acest post dezinformeaza grav:

1. Marea majoritate a maghiarilor din Ungaria nu sunt revizionisti. Nu le pasa, nu stiu, nu ii intereseaza idea. Este o minoritate mica de dreapta, si una si mai mica de extrema dreapta care tematizeaza chestiunea.

2. Honvéd – honvezi inseamna soldat in armata maghiara (motamo: aparator de patrie). Termenul este in folosinta si azi. Nu este nimic revizionist in acesta.

3. Ungaria nu a fost “promovata” pe postura de lider regional, ci pur si simplu a devenit una datorita boomului economic. Actualmente, da, au probleme. Lider regional deocamdata nu cred ca e cineva, si nici nu o sa fie. Romania nu are cum sa devina lider regional, neavand absolut nici o influenta in Europa Centrala, si un foarte scazuta in Balcani (mai mult redus la discursurile lui Base). Daca cineva poate fi lider ar fii Austria, care controleaza o parte mare din investitiile din regiune.

4. Chestii de genul “program prestabailit pentru a schimba granitele cu cuterul” “D-day revizionist” sau miscari “autonomist-secetioniste” mi se par aberatii. Nu cred ca s-a gandit vre-o putere internationala, sau nici macar guvernul maghiar la schimbarea granitelor. Asta e o paranoia romaneasca. De asemenea iti recomand sa citesti despre diferenta dintre secesiune si autonomie teritoriala. Sunt doua lucruri total diferite. A nu se folosi impreuna. Numai daca vrei sa-ti alarmezi iara audienta cu o noua paranoia de genul “maghiarii ne fura Ardealul”.

5. Sunt destule dovezi ca episodul Targu Mures 1990 a fost provocat si organizat chiar de securisti pentru a avea un motiv sa (re)infiinteze serviciile secrete. S-au scris multe carti si articole, si acum este in productie un documentar, care dezvaluie clar ca totul a fost organizat cu saptamni inainte impreuna cu popii si liderii locali din satele din valea Ghiurghiului de unde s-au adus batausii romani cu autobuzele si camioanele in stilul mineriadelor. Intai a fost o incercare in Satu Mare (de asemenea un oras cam juma-juma), dar acea a esuat, pt ca romanii de acolo nu au intrat in joc. Cei din Hodac au fost convinsi cu sperietoare ca maghiarii vor sa reinfiinteze Regiunea Autonoma Maghiara care va include si satele lor.

Ai dreptate intr-un singur lucru: Magyar Gárda este un pericol. Dar pentru Ungaria, nu pt Romania. Ei ar trebui opriti cat mai devreme, pt ca sunt un pericol la adresa democratiei, a statului, sau a evreilor si homosexualilor din Budapesta.

From “Sa facem de garda”.., 2008/04/20 at 3:16 AM

Hat kerem szepem…oficial dezinformez, iar neoficial informez…

……………………………………………

nraducanu
rnegru@t-online.de | 80.133.184.174

Domnule Platon,
Pe blogul meu : nraducanu.wordpress.com am publicat doua articole ce constituie chiar niste comentarii la acest articol al dvs.
Primul se numeste “Traim im epoca infloririi teoriei comploturilor”, iar al doilea se numeste “Capitalism rusesc”.
Vi le recomand.

From Unipolar*Multipolar*Apolar, 2008/04/21 at 1:26 AM

Cu multumiri!

…………………………………………….

Radu C
advantis@gmx.net | 79.112.96.66

Am citit in diagonala (sau in Z, daca-i crezi pe cei care au studiat cum se citeste pe Internet ceva) si la prima vedere faci o apologie a stangii. Pe undeva prin articol ai spus si cateva chestii care dau in cap stangii de vede stele rosii:
– in momentul de fata avem mai mult acces la informatie, si suntem mai greu de prostit
– nici stanga nu e mai breaza decat dreapta decat pe hartie

Pana la urma nu ai o varianta corecta decat lupta dintre stanga si dreapta, si alternanta lor la putere, pentru ca daca ies ceilalti la putere ii dau in gat pe fostii, si ei stau cuminti ca nu mai pot face fix aceleasi smenuri, oamenii stiind la ce sa se uite. Si la ce oameni am vazut eu in ultimele 3 zile, chiar n-ai cu cine implementa o doctrina a echitatii, a constiintei si a responsabilitatii. Nu gasesti pe nimeni pe planeta asta. Sau na, gasesti, dar nu suficienti. O mana de oameni.

From Capitalismul, o fosila vie…, 2008/04/22 at 1:31 AM

Uite ce…daca citesti textul si buchisit (orizontal ori la orizontal), eu zic ca-mi vei da dreptate pana in final…simt eu in urina, daca ma intelegi…

………………………………………………….

Radu C
advantis@gmx.net | 79.112.96.66

Stai asa, tocmai mi-am adus aminte de o tara ai carei oameni se bat in principal pe stadioane si la marsuri religioase, iar in rest fac treaba si se inteleg intre ei: Marea Britanie. Acolo ai cu cine. Si aia n-au nici o treaba cu socialismul, vanatoarea de comunisti, capitalismul rebel, etc. Imi plac oamenii aia (cat timp nu ma duc la meciuri).

From Capitalismul, o fosila vie…, 2008/04/22 at 2:29 AM

Sa nu amestecam „sulile” cu „prefecturile”…totusi

……………………………………………………

toader
http://toader.wordpress.com | dantoader@hotmail.com | 86.111.223.190

fratele meu alb, rogu-te, scrie romaneste.

From Why is that?…, 2008/04/22 at 1:57 PM

Pai Dane…am si cetitori de limbi diferite de cea roza mioritica…

…………………………………………………….

Maria Barbu
http://mariabarbu.wordpress.com | mariabarbu@nouaromanie.ro | 82.76.88.151

@Sprin,
@Radu C.,

e clar ca si dovtrina de dreapta ca si cea de stanga, daca sunt intransingente, se dovedesc a fi de fapt inadecvate.
Vremea ideologiilor pure a trecut pentru ca in confruntarea cu realitatea ele nu au facut fata, ceea ce nu inseamna ca liberalismul nu ramane un motor al dezvoltarii ori ca social-democratia nu este perfect valabila pentru protejarea marilor segmente sociale defavorizate.
O societate capitalista progresista, echilibrata, le impleteste armonios pe amandoua!
Nu mai foloseste nimanui aceasta patima penibila care se pune la noi in lupta politica, iar agresivitatea si autosuficienta portocalie nu este cu nimic mai buna decat cea comunista-rosie!

From Capitalismul, o fosila vie…, 2008/04/22 at 6:55 PM

Doctrinele pot exista numai daca sunt intransingente (chiar si neadecvate..)…orice hibridare struto camilista (inmuiere..) ducand la caducizarea lor in ochii tertilor…

………………………………………..

radupress
http://radupress.wordpress.com/ | Andreimrlandrei@yahoo.com | 89.123.161.206

Sorin, lumea nu se imparte doar in alb si negru, sunt atatea nuante de gri daca mai adaugi si multitudinea de culori ai sa vezi ca inradevar viata merita traita.

From Capitalismul, o fosila vie…, 2008/04/22 at 9:56 PM

Eu zic ca e fair paly sa-ti interpretezi „libretul” in alb negru…ca te detasezi de majoritatea supermediocritatii nuantelor de gri…

……………………………………..

Calin Platon
http://www.prefecturacluj.ro | prefect@prefecturacluj.ro | 217.156.68.197

Stimate D-le Sorin Platon,

cu mare placere as fi donat 2% din impozitul pe venit organizatiei d-vstra,considerand activitatea Cafenelei politice deosebit de utila societatii civile si nu numai ,dar am decis la nivelul institutiei noastre la inceputul anului ca toti angajatii sa donam acest impozit catre SMURD Cluj.Va dorim succes in aceasta actiune si va voi sprijini prin transmiterea acestei solicitari prietenilor mei.Cu deosebita stima,
Calin Platon

From Donati 2% din impozit!, 2008/04/24 at 8:08 AM

D-le Calin PLATON…nu suntem perfecti (prefecti)…cu totii mai gresim…

…………………………………

Mordechai
http://moshemordechai.wordpress.com | thisisdaniel2000@gmail.com | 92.81.240.57

Deci, maestre, în Fa minor !

Aşa. Acum, Sorine, dacă nu primeşti zilnic cam 10-15 referiri la sfinţi si filiaţia maternă – cu toate detaliile ginecologice de rigoare- cică n-ai blog.
Aşa că nu-ţi bate capul. Portocala agresivă e o specie excelent aclimatizată la noi. Latră doar din consoane şi e plină de vitaminele P, D şi (în urma încrucişărilor savante ) L. Nu are niciun efect benefic pentru sănătate, dar există. Aia e.

From Ma cauta unii boi (vite) intre coarne…, 2008/04/24 at 7:25 PM

D-le, dumneata si inca cativa putini sunteti pata de culoare din oceanul gru kakaniu, motivatia care ma face sa scriu stiind ca n-o fac degeaba…

……………………………………..

Adrian Avarvarei
http://www.avarvarei.ro | adrian@avarvarei.ro | 78.96.159.213

Carmen Serban din partea carui partid candideaza?

From Surprize, surprize, la primarie, 2008/04/25 at 6:29 PM

Are vreo relevanta in falsetul manelisto-politicianist generalizat? 🙂

……………………………………….

1=

also

Sorin PLATON

 

Reclame

Despre SorinPLATON

...a ordinary guy in such a complicated word...
Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s