Singuratatea alergatorului de „cursa scurta”

by

…Romania „este cu ea insasi” si cu nimeni altcineva impreuna. Ocazionat de evenimentele din Basarabia am putut constata cat putem conta pe aliatii din UE si NATO (recte USA). Zero. Adica deloc. Absolut niciun suport solidar sau ma rog, principial. Se prea poate ca deranjul de la Chisinau sa fi fost declansat de motive cat se poate de „lumesti”, gen nemultumiri pe ciolan (voturi neobtinute de „opozitie”) si aproape deloc de idealuri unioniste, fundamentale, sau mai stiu eu de care. In continuarea „desfasuratorului”, datorita factorului surpriza si a unei confuzii conjuncturale , pentru ca probabil ca US banuiau interese legitime pentru UE sau Rusia, in timp ce UE banuia interese legitime la US si doreau nederanjul Rusiei, precum si Rusia ce a prezumat logistica si interes american precum si suport european….dar apoi canci..nimic din toate astea nu s-au dovedit pana la final in spatele revoltei basarabene. Cand s-au dumirit toti factorii de putere mondiala ca niciunul nu au ordonat nimic si nu au niciun interes au intors foaia si au catalogat (descalificat) mintenas „revolutia” in „lupte golanesti de strada”, oficioasele CNN, BBC, Euronews si altele trecand actiunea si tragediile la rubrica diverse (Bangladesh, Rwanda, etc).

alone

„Interesant” este ca Romania din nou se alege cu praful de pe toba. Sau sa nu minimalizam, ca se alege totusi cu ceva. Se alege cu nota de plata pentru consumatia altora, lupta pentru putere  a confratilor politici in ale relelor din Republica Moldova. Dar adevarata si cruda realitate este ca de fapt noi romanii nu contam nici cat o ceapa degerata in cadrul interesului general global. Iata in ce situatie am ajuns datorita „prestigiului” conferit in urma celor douazeci de ani de democratie originala, de hotii, coruptie, egocentrism, politicianism, imoralitate, minciuna. Am ajuns sa nu ne putem uita noi insine in oglinda si atunci de ce ne-ar „admira” altii? Datorita clasei noastre politice caduce am ajuns ciuca bataii de joc mondiale. Am ajuns saraci, dezorganizati, demotivati, dezarmati (pe forma si fond)…. Am ajuns din cauza degeneratilor nostri o natiune sub vremi

1=

PLATON

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

4 Răspunsuri to “Singuratatea alergatorului de „cursa scurta””

  1. mcgogoo Says:

    UE si NATO? dar romanii ? ce au facut?
    am fost la un miting la TNB si am fost f dezamagit: fiasco! cca 300 de oameni din care 100 faceau poze si filmau sa le puna e net…
    vai de noi…
    am ajuns de rasul curcilor !

  2. omu' de la colt Says:

    nu se baga nimeni bot la bot cu rusia pentru romania … hai sa fim seriosi …

  3. blogjeans Says:

    Nu exista entitati nonprofit. Nimeni nu ne da; fiecare ascunde un „mie ce-mi iese” in spatele „ajutorului dezinteresat”. Asta nu invatam deloc, si ar cam fi timpul!

  4. Gigel Says:

    Cred ca am fost dintotdeauna astfel…nu am ajuns doar acum!
    Ne meritam soarta!

Lasă un răspuns

