Mai demult am vrut sa dedic lui Adrian SEVERIN o postare in blog…


..dar nu am avut timp suficient, dupa cum nu am nici acum. Totusi ultimele evenimente care-l au ca si subiect pe d-ul Severin, …sau mai degraba victima…ma fac sa fortez putin nota. Eu am avut onoarea sa-l cunosc personal si sa interactionam in cateva randuri si la cat „headhunting” ma stiu eu va pot spune cu mana pe inima, ca tipul este cool. Chiar este doxat, modern in gandire si fapte, cu mult bun simt si o reala viziune de ansamblu. Eu nu stiu daca in afara de dansul mai este vreunul din toata clasa politica (eventual Vasile Puscas din Cluj) care sa merite de adevaratelea titulatura de pretendent al pozitiei de europarlamentar din partea Romaniei…. Este ceea ce se poate spune „omul potrivit, la locul potrivit”.. si asta ca sa nu mai punem la socoteala feed-back-ul la adresa dansului ce l-am receptionat din medii straineze de dambovitenismul nostru consacrat….

Adrian Severin fight back

Cert este ca in acest moment, atacurile la dresa d-lui Severin se pot cu usurinta subsuma unei campanii macro, la adresa Romaniei…la adresa destabilizarii noastre, si asta fara sa folosim cuvinte prea pretentioase….

So watch out people…ca dusmanul este multi!

1=

PLATON

Despre SorinPLATON

...a ordinary guy in such a complicated word...
Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Mai demult am vrut sa dedic lui Adrian SEVERIN o postare in blog…

  1. moshu49@ zice:

    nu’i asa cã’i un pamflet??? 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

