„Lucru’ manual..”

by

..Uneori vine vremea cand nici macar nu aduci muntele la Mahomed, ci preferi sa ti-l construiesti .. singur,.. cu manutza ta.. Imi plac muntele, casacadele, salbaticia, hoinareala pe coclauri neumblate…sh-am incercat sa-mi ofer un paleativ pentru momentele „zen”, cand nu am timp de trekking, drumetii montane si alpinism, dar am nevoie sa privesc cum „cresc pietrele”, astfel ca subconstientul eliberat sa zburde descatusat … sa-mi poata apoi decide fair asupra subiectelor pe care ma aplec in activitatea de discernere (fie aceasta si politica) ….

 

 1=

PLATON

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

