Cam trasa de par demisia Ridzi-stei..


..si asta fara sa mai pomenim ca e mult prea tarzie, „purceaua (credibilitatea politica a jointventure-ului Basescu -PDL) fiind de mult moarta’n cotetz”.. si uite asa am intrat pe „nesimtite” in epoca „demisiadei cu accente grotesti”..

Totusi a fost interesant si delectant de urmarit pentru cunoscatori, formalitatea prin care presedintele Basescu ieri la TV a preluat pe rever si returnat in publicul diform si neidentificabil, cartoful fierbinte al responsabilitatilor morale si a INFRACTIUNILOR comise.. Intr-un uzual patern al serviciilor de informatii, de dezinformare si manipulare adicatelea, discutia a fost centrata pe asa zise responsabilitati colaterale (nu stiu ce moguli si media diabolica, etc) si distrasa pe adevaratul fir rosu al problemei si anume a faptului ca Ridzi a comis o infractiune de drept comun (delapidare, proasta administrare, trafic de influenta, sperjur, etc) in cardasie cu si-n interesul camarilei din clasa politica aflata acum la butoanele si manetele guvernarii..

Ridzi Evazionista

Si aici nu mai vorbim de „indreptatirea” fostei ministrese de a-si recupera INVESTITIA pentru accederea la postul guvernamental, antologicul milion de euroi… Oricum fata o fi fost linistita in vederea demisiei premeditate cu ceva promisiuni de afaceri colaterale, oferite posibil sotiorului mare primare de obscur oras, ca metoda de reintrare in graficul evazionist de „incasari” pentru pusculita proprie ori a ciracilor…

In concluzie, sa ridice pentru („de-„) lapidarea mea, piatra de jos, politicianul care are curajul sa jure pe Biblie ca lucrurile nu se desfasoara dupa acest patern.. 😉

.. Ei las ca va stiu eu afacerile nenicilor ipochimeni… Va stiu DIN INTERIOR!.. Am informatori peste tot unde trebuie si care considera ca via acest blog multe rufe si chilotzarie a majoritatii  actuale clase politice ar fi de curatzat in.. si cu.. public…

1=

PLATON

Despre SorinPLATON

...a ordinary guy in such a complicated word...
Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Cam trasa de par demisia Ridzi-stei..

  1. Doru Dascalu zice:

    Transmit un mesaj lui @dobitocul cel isteţ, şi ceilalţi ca ei.Dacă lucrezi în vreun „serviciu” pot să-ţi transmit multă UE, (dar pune M în faţă) ţie, familiei tale, copiilor şi tuturor neamurilor tale, vii şi moarte.Ca să nu citească toată lumea să te fac de fecale, trimite-mi pe e-mail mesajele cu înjurături.Ca să-ţi pot răspunde numai ţie personal.Eşti un idiot şmecher boule!La ăştia ca tine, „valeţi” adică, le-am dat UE(idem) permanent.Şi dacă nu lucrezi în nici un serviciu, preia mesajul la fel.
    Iar pentru domnul Platon am nişte vorbe.Da, sunt implicat în „politică”.Nu sunt scârbit de politică nici de oamenii care activează în ea.Iar activitatea mea se desfăşoară între oameni, pentru oameni, indiferent de categoria socială sau veniturile realizate.Pe mine mă deranjează oamenii care folosesc politica pentru a se realiza în viaţă, prin metode de multe ori la limita legii, dacă nu ilegale, sau pe bază de P.C.R.(sic)(pile,cunoştinţe şi relaţii) . Eu nu suport ipocrizia, minciuna şi elitismul nemeritat.Întodeauna dacă cei din jurul meu au vrut să mă ridice la rangul de „şef”, am refuzat elegant şi am căutat să lucrez cât mai mult în echipă.În „epoca de aur” pe fişa mea la cadre, scrisese cineva(am aflat cine)- „element subversiv, periculos. Maşina mea ruginea în faţa blocului, mergeam numai cu taxiul.De la serviciul programat de comunişti, nu mă duceam acasă sau în cârciumă, făceam reparaţii radio-tv, instalaţii electrice ş.a.Adică munceam 30 de zile din 30 ale lunii.Eu nu ştiu dacă vreodată am stat ş eu de pomană fără să fac nimic 3 zile.Nu m-am dus cu căciula în mână la secretarul de partid „să-mi dea casă”, mi-am cumpărat eu în rate de la I.C.V.L.Adică Intreprinderea pt. Construirea şi Valorificarea Locuinţelor.Care îţi vindea cu credit pe 15-20 de ani.Au reinventat ăştia de acum A.N.L.-ul pe post de fetiş şi ca de invenţie scoasă din mintea lor, şi au prezentat A.N.L.-eul ca pe un fenomen nou,creat de ei?!?! Care din oamenii politici a luat atitudine, să-i tragă de mână pe ăia care au venit cu ideea, că este ceva luat de la comunişti şi reşapat de către ăştia.Nimeni.Şi atât timp cât vânzarea de locuinţe cu credit ipotecar, era o cutumă a sistemului capitalist, vii tu om politic român, să te împăunezi cu ce idee ai avut tu?!Şi încă ceva domnule Platon.Eu nu „m-am făcut revoluţionar”!Eu nu m-am dus la nimeni să mă împăunez că sunt rănit. Fiind înregistrat în spital ca rănit prin împuşcare, am fost chemat la parchet în august 1991 şi anchetat de ce am fost împuşcat.În urma cercetărilor, am fost chemat la Cotroceni după 15 decembrie şi mi s-a înmânat de către preşedintele în exerciţiu, certificatul de revoluţionar,brevetul şi o insignă.Puteţi verifica cele scrise mai sus, prin trimiterea unui fax la Parchetul sectorului 5, Bucureşti.Că doar există dosare în arhiva lor.Apoi cu preschimbarea certificatelor, nu am mai fost revoluţionar, să mă zbat cu preschimbarea, poate cunoaşteţi situaţia.Am fost anunţat să vin să ridic noul certificat, la patru ani de la depunerea dosarului de preschimbare. Iar cât despre managementul politic, vă anunţ cu regret că am încercat la supermarket, la staţia de benzină să plătesc cu două găleţi(sic) de management politic şi nu au vrut să mă servească.Folosiţi cuvinte şi termeni de aburit lumea, cu oamenii lui Brucan, că cică sunt vreo 20 de milioane, nu cu mine.Acum 30 de ani când „abuream” eu lumea, dumneata erai poate la şcoală, cu părinţi care tremurau în faţa miliţianului şi a secretarului de partid.Aşa că stimate domnule Platon, o să iau ca literă de evanghelie orice idee de a dumneavoastră şi vă urmez până în pânzele albe, şi orice om politic care are propuneri şi idei concrete.Adică pe româneşte soluţii.Nu prezentări de fapte şi situaţii pe care le cunoaşte orice cetăţean.Cetăţeni care înjură în barbă nemulţumirea, cu teamă de troglodiţii de la ciolan, teamă care deja era implementată în subconştient de comunişti.Şi nu cred că puteţi să-mi spuneţi ceva bun de un om politic, pentru că pe majoritatea îi cunosc personal.Nu mă simt mândru de asta.Unii chiar evită să vorbească cu mine, pentru că mă cunosc foarte bine şi ştiu că eu le spun adevărul direct şi în faţă, şi ştiu că nu pot să mă „aburească”.Nu cunosc prea bine „gaşca” de la Cluj, dar în rest, Dumnezeu cu mila.Deci stimate domnule Platon, eu nu ştiu din ce formaţiune politică faceţi parte, dar fiind implicat, după cum aţi dat de înţeles, în shimbarea în bine a României, aştept de la dumneavoastră soluţii, sau un fapt la care ar trebui găsite soluţii.Deci aştept un e-mail şi promit să-l citesc.Numai bine.

    Apreciază

  2. dobitocul cel istet zice:

    acest doru dascalul este un dobitoc si cel ma-i mare mincinos,

    Apreciază

  3. Doru Dascalu zice:

    M-am cam saturat de abureala de democratie care se duce pe net, ca de cea din viata reala sunt scarbit.Deocamdata toate bataliile sunt la nivel de capi de haita.Nimic despre popor, nimic despre oameni, se aduce aminte de oameni, doar prin acuzarea unui cap de haita de catre alt cap, ca a gresit sau a furat ceva.Dar asta nu ca le pasa de cetateni, nu, il latra doar pentru a pleca de langa ciolan si sa se duca el la ciolan.Am obesrvat ca toti oamenii politici, nu tin cont de nici o idee care vine din mediul cetatenesc.Ei sunt super-oameni, s-a varsat camionul cu desteptaciune in curtea lor, vorbesc elevat, folosesc cuvinte academice, special ca cetateanul sa ramana tampit, si ca sa nu recunoasca ca e prost, cetateanul aproba ce spune politicianul, dar asta din fudulie.Politicienii nostri pot evolua in timp, pot deveni mai destepti odata cu inaintarea in varsta, numai noi suntem de la inceput catalogati drept idioti din nastere si nu putem evolua.Sunt curios cine sunt cretinii si idiotii, banuiesc ca niste rebuturi sociale comuniste, care au aprobat ca repartizarea in licee sa se faca de catre calculator.Adica sa inteleg ca toti copii nostri sunt idioti genetic si daca l-a dat calculatorul la o scoala profesionala, el nu va mai evolua.Idiotii genetic, scursorile umane, rebuturile sociale se afla in fruntea Romaniei.Se vede asta zi de zi in mass media.Ce geniu poate fi un capitan de vas, care are timp o ora la dispozitie, ca sa faca vaporul la stanga, deci poate avea mintea inceata bine mersi. Unul ca asta plin de smecherie, cu tupeu cat cuprinde, sa ma reprezinte pe mine in fata celorlalte natiuni?! Haida de!Cele doua haite care se afla la putere, PDL si PSD se bat pentru doua principii marete.Una vrea sa micsoreze ciolanul, alta vrea din contra, sa mareasca haita.Domnule Platon, pentru ca am vazut ca incercati din rasputeri sa intrati si dumneavoastra in haita care se afla la ciolan, eu ca luptator ranit in decembrie 1989, mi-am permis sa bag mesajele dumneavoastra la Spam, pentru ca eu sunt si raman un revolutionar, axat in special pe problemele cetatenilor si nu problemelor de grup de interese.Puteti sa va dati seama de caracterul meu citind postarile de pe blogul meu.Iar daca se nimereste vreo sluga deontoloaga sa citeasca acest e-mail, cum au majoritatea celor care se cred deasupra tuturor, fa in asa fel ca sa citeasca si domnul Platon acest e-mail, ca nu te da afara, decat daca e parvenit si pervers cat cuprinde, iar daca te va da afara, asta iti va confirma ca cele scrise de mine mai sus, sunt reale, deci prezint credibilitate cand spun ca nu ma intereseaza nici o haita.

    Apreciază

    • SorinPLATON zice:

      Stimate domn,
      Va inteleg supararea pentru ca o traiesc din plin zi de zi. Nu sunt unul din cei „fericiti cu duhul, ca a lor este imparatia cerurilor”, pentru simplu motiv ca mi-am pus intrebari, nu am aflat raspunsuri, le-am cautat singur, le-am gasit, iar pe urma din postura de cunoscator-„intelegator” am sesizat enormitatea si grozavia peiorativa a adevarului. Pe de alta parte imi pare rau ca feed-back-ul actiunilor mele ar putea fi ca sunt doar unul din cei ce jinduiesc „ciolanul puterii”, pentru simplul motiv ca NU AM NEVOIE de ciolan.. Am nevoie sa ajung la puterea politica pentru a facilita accesul acolo a lumii reale, a oamenilor ca dv,.. pentru instaurarea climatului de normalitate ce apoi sa se disemineze la nivelul societatii si sa oprim instantaneu nebunia asta suprarealista ce o ingurgitam fortat zi de zi.. Nu am nevoie de ciolan pentru simplul motiv ca ma consider realizat social-material, iar acest post se poate constitui intr-unul martor, de referinta, in cazul unui ipotetic viitor politic. Sunt interesat acum 90% de interesul comun, national, al cetatii, sau cum ii veti vrea sa-i spuneti dv, in timp ce altii din prezent, organizati sub numela de „actuala clasa politica”, probabil sub 0.01%..
      Argumentul posturii dv de revolutionar nu poate sta in picioare in fatza mea la modul cum il prezentati, pentru simplul motiv ca si eu am participat la secvente ale revolutiei, si si mie mi-au vajait gloante de AKM pe la cap, chiar daca in Targu Mures si nu in Bucuresti, unde s-a desfasurat mai „conform cu scenariul” piesa de teatru, dar cert este ca nu am incercat apoi sa-mi certific pozitia de „participant la revolutie” din jena si respect pentru cei ce au murit atunci pentru o idee.. si poate ca au murit degeaba..
      Blogul si in general toata relatia mea cu netosfera le completez singur, neavand nevoie de intermediari, „deontologi”, sau „slugi”.. Aveti garantia ca ce vedeti scris este scris dupa principiul gushei si capushei.., neavand nicio jena, sau frica de a aborda lupta pentru principii, eliberare, salvgardare moral-spirituala, societar-civica cu oricine.. si asta pentru ca sunt SINCER, si nu ma stiu cu PETE penalizabile moral-legal.. Asa ca nu va vad pe dv indreptatit sa ma abordati de pe o pozitie fals martira si superioara, pentru ca nu sunteti in masura fata de mine.. Oricum prin retragerea dv in propria cochilie nu faceti decat sa dati apa la moara jocurilor celor ce doresc ca toata lumea militanta si combativa sa fie scarbita, sa nu se implice, ca sa le ramana apoi liber pentru desfasurare tot intervalul.. De fapt „aceia ce ne asupresc azi pe toata natia romana” se bucura cand „opozitia” reala nu se poate aglutina, cand orgoliie si meschinariile ieftine dezavueaza din fasha orice initiativa de constructie si contestare a noii nomenklaturi.

      ..Auziti dv la dansul.. m-a bagat la spam…FRUMOS din partea unui revolutionar… n-am ce zice,.. frumos ce exemplu dati celor ce asteapta semnalul schimbarii REALE… Cert este ca pe mine m-ati citit gresit. Pacat pentru dv…Iar faptul ca produceti critica fara a fi in paralel inteles ori acceptat, probabil ca sugereaza o problema de abordare si comunicare la dv. Eu nu mi-ash fi permis sa jignesc pe cineva a priori, doar pe prezumtii subiective.. Dar asta face de fapt parte din realitatea vietii de zi cu zi, din cea „originala” de a fi roman „verde”..

      As incheia cu una, doua intrebari.. Ce ati facut sau produs dv. in favoarea societatii, de aceasta, via managementul sau politic va scarbit in asha hal? Ce ati facut pentru a indeparta senzatia de scarba? Sau v-ati dat cumva batut la prima contra, considerand strugurii inabordabili, prea acri?!…
      1=

      Apreciază

  4. fanu zice:

    Muierea asta juna ce sa gandit. Ia sa scap eu de la cratita din Valea Jiului si sa capat o ministeriala. Aceasta fireste cu niste costuri. Sa vedem cum si daca va functiona DNA ul in acest caz pare se cu probleme mari si dovedite ca atare.

    Nu stiu ce COinteres a avut presa in aceasta „afacere de carton” cu iz de portocala care de la miez se impute, dar ma intreb de ce doar asta se dezvaluie si nu se arata altele, cred ca sunt destule si destui.

    In fapt, acum avem un marinel cotrocel care si a pus bacanta la turism si a trimis fatuca la ieuropa si a capatuit stipendierii, astfel cu totii sun bine si realizati la nivel de compensare INSA in acest mecanism s a strecurat Ridzi, o provinciala care nu si a putut asuma decat barbaria provinciei si nu smecheria ticalosita damboviteana.

    Astfel, admiratoru unui oarecare arpi de gruia, care se viseaza guvernator in Ardealul PAMANT ROMANESC (cu majuscule pentru marinelu controcelu in caz ca nu are pleoapele ridicate) adica marinelu cotrocelu s a cam suparat la conferinta si pe cale de consecinta si a dat in aberatii.

    In fapt, muierea asta este cel mai morbid exemplu al ciociosmului de sorginte pedelista, cred ca pesedeii jubileaza si se infioara in acelasi timp, asta pentru ca cine stie cine urmeaza… furia lu marinelu cotrocelu este acum mare si deruta este si mai nervoasa…

    Inca ceva, poate ca maine la meciul din Ghencea cu ungurii marinelu controcelu se duce imbracat in culorile etinei lu acel oarecare arpi de gruia atat de admirat de pierdutu asta de la cotro… oare de ce? pentru aderenta directa sau indirecta la protocaliu a acestuia???

    In fine, sa vedem cat jeg vor afla jurnalistii pe la bacanta pusa la turism si ce reactie ar avea marinelu cotrocelu…

    Apreciază

Lasă un răspuns

