Nu prea mai am chef sa scriu..


..sa bloguiesc, sau cum vreti sa-i spuneti. Din punctul meu de vedere in timp ce forumurile („stransurile publice”) sunt „terapii socio-psihologice de grup”, blogurile sunt „terapii individualizate”, debuseuri de stres, nervi, tensiune, daca nu „amvonuri” de paranoia si culturi sordide ale personalitatii.. Si sa nu mai amintesc de microblogging, in care problemele psiho sunt dublate de grave carente de cultura, literatie, limbaj, inteligenta a owner-ilor.. Ei bine le-am experimentat pe toate, incercand sa le folosesc nisele comunicationale atipice, ce sa sparga blocada informationala monopolista promovata de capital, putere, whatever.., pentru ca a ” te produce” in mass media clasica presupune fie blindaj financiar solid, fie „pasword-uri” provenite din cercuri oculte de putere (neonomenklatura).. pe care insa nu le posed.

make you smile https://sorinplaton.wordpress.com

..Dar am constatat cu timpul ca „end user”-ul, unitatea la care doresc sa penetreze informatiile mele este deja in proportii exponentiale pervertita, oamenii astia mai „dezghetati” ce cica anima network-ul virtual, fiind de fapt la fel de inchistati in paterne false, insuflate de catre „serviciile profesioniste” ca si oile, simplele „rumegatoare de rand”,.. asa ca pe de-o parte nu au dispozitia (cheful) sa te asculte si sa te inteleaga, iar pe de alta parte „sunt un pahar plin” in care nu mai incape nicio picatura suplimentara, avand in acceptiunea lor, drepturi de autor rezervate pe notiune de adevar.. Si uite asa mi-am dat seama ca „adevarul meu”, este mult prea sfrijit si prost imbracat, fata de „swarovschi”-urile scanteietoare ce te ademenesc casandric la fiecare coltz de hub, pentru a ma putea angaja intr-o competitie fair, bazata pe forta argumentului…

..Iar „acolo” lumea vorbeste via megabitzi si megapixeli, incontinuu, cate-n luna si stele, fondul fiind cu desavarsire eludat, contand doar volumul poliloghiei..trendul..faptul ca (gen „e pur si muove”..) functioneaza rasnita.. Unde deschizi sau intri, gasesti o larma de nedescris, chiar haos.., peste tot falsetul, tronand, ranjind diabolic, masca mediocritatii umane,.. sau mai degraba a celei neaose..

Cert este ca discutiile cu peretii, incep sa ma oboseasca.. si simt ca pierd timp consumandu-ma sa fiu updated, pentru o ipotetica conforma intalnire didactico-pedagogica cu subiectii potential interesabili de ce promovez, cand de fapt subiectii sunt mult mai familiarizati si dispusi sa-si hraneasca porcii din batatura cu „margaritare”, eventual gastele cu ovaz.. De aceea am lasat-o mai moale cu postarea pe blog.. De aceea am lasat-o mai moale cu tematica militantista, mai ales observand ca romanului standard ii place sa fie mintit, ii place „pacea si linistea”, ii place „sa traiasca bine”, sa se autocompatimeasca, iar apoi sa se autocomplaca in inselatorii ieftin-caldute, decat sa dea fatza cu adevarul crud si dureros.. De aceea mai nou ma rezum in a-mi publica evadarile hobbistice, odata pentru ca ..limbajul semiotic este mai reconfortant si accesibil multora, iar secundo, pentru ca ecologismul este o a doua mea natura de social-democrat autentic.., chiar daca printre ele mai sarjez cate-o mica sula in coaste, pe ici si colo..

this is a copy of my soul https://sorinplaton.wordpress.com

Oricum nu cred ca va plange nimeni daca o las mai moale; dimpotriva targeturile mele-indivizi vor rade si exulta in pumni de bucurie, ca au scapat (..o vreme) de acel-acea „piaza rea” ce le traducea toata mechinaria si impostura prin care intelegeau dansii sa-si promoveze „viziunea si proiectul” de societate..

1=

PLATON

Despre SorinPLATON

...a ordinary guy in such a complicated word...
Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Nu prea mai am chef sa scriu..

  1. sandu ionut zice:

    uau…ce articol 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

