NU VOTEZ BASESCU..


Ar fi o greseala fatala pentru noi si ne-am da seama de eroare doar cand ar fi prea tarziu si totul ar fi pierdut. Deci retineti cei cu naturelu mai samtitor: Nu vreti sa votati cu Geoana? Foarte bine… Atunci votati cel putin in schimb, impotriva tiranului de dictator Basescu! Din doua una… Ori pierde teroarea de Basescu alegerile, ori nu-l mai alegem pe comunistoidul securistic Basescu, inca o tura, ca sa nu spuneti ca nu aveti mai multe optiuni… Un lucru este insa cert: Decat sa planga mamele noastre, MAI BINE SA PLANGA MAMA LUI..

Ne-am saturat de impostura…Ne-am saturat de PCR-ul mascat in blana portocalie PDL.. Ne-am saturat de atatea si atatea minciuni..Ne-am acrit de atat „sa traiti bine” in timp ce traieste bine numai haimanaua de la Cotroceni si acolitii sai, iar romanii fac o crunta foame in genunchi fiind…

Cumpaniti bine oameni buni, decizia dvs din fata urnei de vot..si v-o spune asta un om simplu, provenit dintr-o familie simpla din comunism, ce a mancat impreuna cu familiile dvs acelasi salam cu soia, ce s-a urcat impreuna cu familiile dvs pe aceleasi baricade la revolutie..ce a visat impreuna cu familiile dvs ca impreuna putem sa ne croim o noua soarta, eliberandu-ne de TIRANII DE DUSMANI.. Ei bine astazi tiranii de dusmani sunt metamorfozati in falansterul oligarhic Basescu-Udrea-Blaga-Videanu-Boc-Casuneanu-Coldea-Oprea-Preda-Ungureanu-Boureanu-Haysam-EBA-Paunescu-Stolojan-Stoica-Pora-si ica cateva zeci de ipochimeni zoiosi….

DA.. votam un presedinte „slab” pentru ca iubim democratia..Pentru ca democratia, prin definitie incumba presedinti „SLABI” (supusi vointei majoritatii si consensului)…

NU… nu votam un presedinte „autoritar-puternic” deoarece … iubim democratia … Pentru ca democratia, prin definitie obliga presedintele statului sa fie in slujba societatii si nu invers.. Ce sa mai vorbim de situatia cand autoritatea devine o boala psihiatrica si ia accente grotesti, prin violenta si tiranie?!…

ASADAR…

ROMANI! … OPRITI TIRANUL! … OPRITI DICTATORUL! … OPRITI-L PE BASESCU, NOUL CEAUSESCU !!! VOTATI ANTIBASESCU, pentru numele lui Dumnezeu !!..

 

https://sorinplaton.wordpress.com

 

1=

PLATON

Despre SorinPLATON

...a ordinary guy in such a complicated word...
Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la NU VOTEZ BASESCU..

  1. fanu zice:

    Am votat cu Mircea Geoana.

    Apreciază

    • SorinPLATON zice:

      @Radu cx

      As aprecia mai mult daca „bataia” mi-ar promite-o un cont de internet palpabil (nume, prenume, adresa), ca si al meu, ca altfel, de croitorasi viteji de astia mi-e plin podu’. Pe viitor iti mai raspund DOAR cand te vei identifica. O alta intrebare este legata de ce scop ai prevazut adresei false de mail sorinplatonblog@.. Cine te-a invatat cu astfel de maniere? Vrei cumva sa ma saboteti si nu sti cum sa procedezi? 😉
      Ti-am aprobat mesajul pentru ca am sesizat ganditura de sustanta depusa pro domo, iar eu apreciez fair munca…
      Raman la concluziile mele ca traim intr-o tara de iresponsabili si lasi. Sa traiti bine.. totusi. 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

