La taifas cu zanele din poiana

by

Weekendul trecut am participat impreuna cu firma Intercars la un soi de Christmas Party in Complexul Zanelor (Poiana Zanelor) din judetul Bistrita Nasaud. Cheful in sine, asezonat apoi cu piscina, jacuzzi, sauna, fitness a fost unul foarte reusit, accentul punandu-se nu atat pe ingurgitare cat pe socializare si relaxare. Personal am fost si mai incantat de oferta locala de trasee semi-virgine de turism montan, din care unele le-am si experimentat.

https://sorinplaton.wordpress.com

Numele complexului turistic am inteles ca nu a fost ales intamplator, zona fiind cunoscuta de localnici drept una frecventata permanent de ..zane. „Poiana Zanelor” ascunde multe povesti cu zane, depre care oamenii locului se jura ca sunt absolut reale. Mie mi-a placut mai mult cea (povestea) despre zana (musai buna) care duce oile la pascut de pe un munte pe altul, ..pentru a da mai mult lapte ..😉 Ma rog, nu am aflat detalii despre atacurile diurn-nocturne de zane la barbati singuri, eventual in jacuzzi-uri, dar probabil pudoarea si decenta i-a oprit sa treaca la povestiri „eroticoide”.🙂

OK! Cam asta „fu”..:

 

 

 

1=

PLATON

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

