Am participat la „Forumul Civic Roman Har-Cov” din Toplita…

by

..Mi-am permis acest lucru pentru ca sunt originar din Toplita/Harghita, deci direct interesat de soarta radacinilor mele nationale si familiale. Am fost insa neplacut surprins sa vad impurificat acest strigat de disperare a romanismului, prin prezenta tocmai a celor ce au adus din aproape in aproape situatia in acesta stare de lucruri. Am fost scarbit sa vad in sala  „patrioti ce se bat cu caramida in piepturile de arama”, militanti pentru o asa zisa solidaritate nationala si sociala, dar ei avand cu totii ceasuri de aur la maini si bandu-si cafeau de dimineata cu Marko Bela & Co, artizanii dezmebrarii tarii. Am fost rusinat de nerusinarea unora din actuala impotenta si defecta clasa politica, ce se inghesuia pe scena sa smulga beneficii de imagine de unde nu au semanat, ba unde au si scuipat in nenumarate randuri… Am fost contrariat sa-l vad in sala pe unul ca si Hrebenciuc, daca nu stiati designerul din umbra a 20 de ani de „negocieri” si capitulari in fata UDMR, pentru „salvarea guvernarilor” (beneficiilor oligarhiei) care or fi fost la la acea data. Am fost surescitat sa-l vad in sala pe unul ca si Vadim Tudor, ce iata si-a vazut apa la propria moara, aducand cu dansul si o liota de slugi si vasali, mari barbati pe micile ecrane gen Codrin Stefanescu, gen Marinescu „Bideu”, monopolizand apoi discursul public prin apologii cu trimitere la cultura, la propriul asa zis curaj, promovandu-si apoi comercial si ceva carti, mimand ca ar fi adevaratul dj spiritual a intregii intalniri. M-am taiat ca si maioneza cand am vazut-o itindu-se la microfon si pe femeia barbat Norica Nicolai, ieri „cu prosopul pe cap” dupa baia jacuzzi prezentata daunazi in media otevizata, iar azi mare casapitoare )in vorbe) de dusmani virtuali ai natiunii. M-am crucit apoi sa vad cum episcopul Salagean (parca se numeste) de HarCov favoriza prezenta exclusivista la microfon a celor de forma si gustul sau…politicienii.., in dauna oamenilor simpli, a celor ce dupa aceasta fanfaronada nationalista de proportii epice ramaneau din nou … SINGURI… pentru convietuire cu neo-grofii ungarofili.

Oamenii simpli din nou au plecat capul in pamant, rusinati de tupeul celor ce-i conduc, ce se autoerijeaza in alfa si omega spiritului nostru. Acestia i-au adus pe marginea prapastiei, si acum tot dansii sunt cei ce urla .. in surdina (sa nu-i auda maghiarii amici si strainii, ce apoi sa-i descalifice din categoria aristocratiei scrobite) „Sariti, HOOTIII !.. de tara si pamant romanesc”… Si apoi, dupa cum au venit au si plecat…adica in TROMBA… Politicianistii nostri de carton au plecat cu constiinta satisfacuta ca au bifat din noua actiune in unica ratiune si scop a propriei parveniri, a cultului gaunos a propriei personalitatii.

Vai de noi tara cu conducatori falsi si de nimic! In ritmul asta nici nu-i de mirare ca „maine” sa ne trezim sa revendice ceva de la noi pana si Botswana si Salvadorul… si sa mai si castige…

https://sorinplaton.wordpress.com

https://sorinplaton.wordpress.com

Revenind la hrebenciuci, … bine ca drumurile „romanilor” din Bacau si Moldova sunt nou noutze si ca-n palma, iar drumurile „ROMANILOR” din Harghita si Covasna arata TOT ca in poza de mai jos. De fapt este o nota de sinceritate, de cat de mult le pasa patrihotilor din politica romanesca de romani si adevarata ROMANIE…

https://sorinplaton.wordpress.com

1=

PLATON

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Un răspuns to “Am participat la „Forumul Civic Roman Har-Cov” din Toplita…”

  1. adn Says:

    felicitari pt articol, sa speram ca il citesc si sefii forumului civic.., care nu fac nimic pt romani din har-cov ; eu sunt din cov. si nici nu stiam ca exista forumul asta stiam doar despre al ungurilor

Lasă un răspuns

