Am verificat! Focul viu este cat se poate de .. VIU!


V-am anuntat mai ieri de proiectata actiune concert-donatii caritabile organizata in solidar de Casa de Cultura a Studentilor din Cluj si de Asociația Română “Focul Viu”, împreună cu Centrul Județean Pentru Conservarea și Promovarea Culturii Tradiționale Cluj, Asociația Maramureșenilor din Cluj-Napoca, cu participarea Asociației Pentru Protejarea și Ajutorarea Handicapaților Neuropsihici Cluj (Centrul de zi “ Sf. Maria”). 

Concertul a fost unul foarte reusit, prin ropotele de aplauze si ovatii ale publicului, performerii etno-populari intelegand ca sunt foarte apreciati pentru ceea ce fac in cauza pastrarii traditiilor si spiritualitatii ancestrale romanesti. Nu in ultimul rand exista un soi de „simbioza comensuala” intre clujeni si maramureseni, nemaipomenid de realitatea faptului ca tot mai mult Clujul este privit si tratat de vecini ca si o capitala a Transilvaniei, a spiritualitatii culte,.. si a ce vreti dvs…

 

PLATON

„unul dintre egali”

Despre SorinPLATON

...a ordinary guy in such a complicated word...
Acest articol a fost publicat în Am verificat! Focul viu este cat se poate de .. VIU! și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Am verificat! Focul viu este cat se poate de .. VIU!

  1. Pingback: Tweets that mention Am verificat! Focul viu este cat se poate de .. VIU! « PLATON -- Topsy.com

  2. snake zice:

    Minunat, Sorin. Mi-ai adus azi o bucurie mare in suflet, mai ales ca 1/2 sunt maramureseanca si n-am mai vizitat meleagurile Izei de cand aveam 12 ani. Tare mi-e dor sa mai ajung pe acolo si mereu spun ca merg de Craciunul asta, de Craciunul viitor… dar uite ca trec anii si eu nu mai ating acel Craciun. Of, of ce frumuseti si da, ce foc salasluieste in unii!

    Apreciază

Lasă un răspuns

