Baieti destepti .. si electrici ..


La halucinantul nou anunt media, privind conduita acumulatorie a bajetilor dasteptzi din piata halei agro-alimentare a ienergiei hidroelectrice eftine, ce credeti ca m-am gandit dupa ce am stat sh-am cugetat rezemat in bata pastorala vreo cateva sute de secunde? .. Ei bine mi-am zis ca doar no-i fi eu la nesfarsit forest-gump-ul natiei, mereu prinzand business-ponturile abia dupa trecerea lor in eternitatea celor sfinte, ci sa ies in sfarsit si la inaintare, incercand marea dezmatzului bugetar-financiar neaosh cu deshtul meu mic din dotare … 

Zis si facut. Ca urmare am trimis pe adresa secretariatului Hidroelectrica SA un mesaj emailat, formatat sa para o oferta cat se poate de autentic-serioasa,

„Sunt interesat sa cumpar „energie ieftina” in scop de re-comercializare. Posed firma, linie finantare, retea clienti, protectie guvernamentala. Care sunt pasii de urmat?”

punandu-ma apoi imediat in postura pescarului ce tocmai a nadit bulboana ..

In concluzie, daca imi raspund nashii hidroelectrici ai bajetilor destepti hidroelectrici, si mai ales daca o fac la modul util-autentic (tradus in cateva kile de contracte) ma jur pe sanatatea, norocul si banii lor, ca va transmit si voua rezultatul.

..Da ce, la o adica nu am putea imparti in comun deverul,.. eu impreuna cu astia ce faceti efortul ca printre randuri sa ma tot cititzi de ceva vreme incoace?.. 😉

PLATON

„unul dintre egali”

Despre SorinPLATON

...a ordinary guy in such a complicated word...
Acest articol a fost publicat în Baieti destepti .. si electrici .. și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

