Atunci sa rupem pactul cu diavolul …

by

Eu nu stiu ce sa mai zic. Tot sistemul de valori dupa care m-am format si credeam ca este organizata si functioneaza conform societatea (chiar daca si numai ca si deziderat) se dezintegreaza. Meritocratia a devenit o forma fara fond, sub-mediocritatea reusind sa corupa pana si idealul (visul). Dupa cum pana acum se stia ca diavolul se ascunde in detalii, de fapt sesizez ca diavolul sta in „calea de mijloc”, in mediocritate, in culoarea gri, in „lasa ca merge si asa”, in „lasa-ma ca sa te las, etc. Complexul de complicitati fetide societare ascunde sub masca unei asa zise bunatati neaose de suflet, marile tare de caracter din fibra nationala, tare ce ne-au tinut pana acum si ne vor tine in continuare la nivel global, for ever, in pozitia de argati ‘eftini numai buni de carne de tun in poligoanele economice-medicale-sociale de incercare …

Am facut o nota de onoare si reusita sociala faptul ca prin munca si auto-salvgardare intelectuala sa pot ajunge intr-o pozitie de mai buna iluminare interioara, pe care mai apoi sa o pot si impartasi. Acesta a fost si unul din motivele pentru care m-am apucat sa studiez si intr-o teza doctorala. Dar iata ca acum, cand am ajuns in preajma finalizarii studiului, din cauza mizeriei omisciente si omniprezente din fizic si spirit din Romania, am ajuns sa-mi fie rusine sa ma mai prezint ca si doctorand sau potential doctor intr-un anumit domeniu. Cum ar veni s-a schimbat regula jocului in mijlocul jocului… Din cauza mizerabililor care ne-au facut ultimii 20 de ani viata un cosmar, si ne-au facut din oameni neoameni, vorbim de cei 99,99% din clasa politica, de azi inainte voi renunta sa fac un act de „bravura” din rezultatul muncii mele, chiar daca de outcome ar fi profitat inclusiv societatea…

Romania prezentului nu mai merita nimic. Cati bani da Romania pe mine, pe noi astia ce mai rationam conform cu mintea si sufletul, atatia bani trebuie sa dam si noi pe Romania…

PLATON

„unul dintre egali”

Etichete: , , , , , ,

Un răspuns to “Atunci sa rupem pactul cu diavolul …”

  1. snake Says:

    Inca esti unul dintre egali? Eu deja nu ma mai declar romanca de mult! Sunt cetateanul Universului. M-a dezamagit si poporul, si politicienii si viata asta care mi-o fac mizerabila interlopii de la putere! Romania: un spatiu fara viitor, fara trecut si fara istorie. Niste nemernici, insetati de sange, smulg si astazi halci sangerande din coapsele oamenilor indobitociti de timpuri!

Lasă un răspuns

