Ghidul identificarii trollilor si postacilor mercenari

by

Serviciile de informatii si partidele „vechi” poseda disponibilitati financiare foarte mari, obtinute dupa anii petrecuti la putere, indeosebi spoliind tara, astfel ca astazi isi permit campanii electorale ne-fair-play, inundand pe bani grei piata, cu „falsi formatori de opinii”. Este vorba de fenomenologia trolilor-postacilor politici, fauna ce o gasiti aciuita in coastele spatiilor de informare publica, in mass media, sau in sectorul comentarii de pe social-media.

troli-postaci

In general identificati acesti mercenari in masa difuza de gigi-contra. Orice afirmatie este contrata cu o contra-afirmatie; orice onorabilitate este manjita cu fecaloide virtuale de pura calomnie; orice tentativa de constructie este brusc stopata prin tehnici manipulative de distructie. Tot dialogul din spatiul public ajunge in cel mai scurt timp sa fie arbitrat de astfel de forte oculte, nu neaparat prin calitatea, cat prin cantitatea si disponibilitatea acestor nemernici pentru meciuri de uzura.

Daca comenzile vin ca un cineva (ce pesemne deranjeaza anumite planuri), devenit persona non grata, musai trebuie tocat, ei bine hoitarii postaci asta vor si face, de dimineata si pana seara, fara nicio logica sau argumente, folosind principiul „calomniaza, calomniaza, ca pana la urma tot va ramane ceva”…

Ca sa nu divaghez am sa va expun cateva puncte prin care sa va dati seama ca interlocutorii dvs. sunt cyborgi mercenari si ca orice ati incerca a promova de bun simt, rezultatul nu ar putea fi decat unul distructiv pentru imaginea si pentru oferta dvs.:
1. Postacii de regula sunt conturi artificiale, fara conexiune directa cu subiecti reali.
2. Postacii au de regula nume construite corect semantic-onomatopeic, ce dau sonoritate, pregnanta si postura de autoritate artificiala.
3. Postacii au de regula bloguri sau conturi de facebook (sau alte social media) create premeditat cu mai mult timp in urma si apoi puse in adormire (nefunctionale) pana la decizia unei bruste si oportuniste activari.
4. Postacii cu conturi false vor avea conturi cu foarte mare si intens trafic de informatii, cu 1-2-3 zile inaintea de ziua atacului principal, tocmai pentru a crea o nota de realism (validitate) pentru cont.
5. Postacii de regula au o singura fotografie , sau putine fotografii, dar neinrudite, in albumul de profil.
6. Postacii au un portofoliu de doar cateva zeci-sute de „prieteni”, dar au putine sau deloc rude.
7. Postacii sunt deosebit de agresivi in abordarea oricaror comentarii, incercand sa monopolizeze prin forta, prin intimidare, prin tupeu, firul discutiilor.
8 Postacii desi teoretic nu se cunosc intre ei, in fapt isi paseaza unul altuia „mingea” rostogolirii minciunii, in scopul amplificarii exponentiale a efectelor scontate.
9. Scopul final al postacilor este, ca la ordin sa distruga credibilitatea tintelor, in favoarea sponsorilor lor din umbra.

Nu in ultimul rand, consider ca dupa ce au epuizat timpul partidelor „continuatoare PCR”, apoi a celor „traditionale reactionare” , apoi a celor de asa zisa stanga, apoi a celor de asa zisa dreapta, apoi a celor asa zisi antisistem si/sau nationaliste, SISTEMUL (forta oculta ce alcatuieste puterea efectiva, resursa umana elitista din spatele partidelor, decizia in serviciile de informatii, think-tank-uri si factori de putere de iz extern), pe baza unui plan amplu si ingenios elaborat, a decis ca este timpul introducerii in scena a unei noi bule speculative si anume TEHNOCRATIA. Pentru asta au luat diversi subiecti mai stersi sau spalati de prin marile partide, din servicii de informatii interne si externe, din agentii de influienta (vezi spionii) unor puteri straine, dar dirijante la nivel european si mondial si i-au pus in tabloul national de comanda, mimand apoi o noua etapa fundamentala de dezvoltare a tarii. Iar toti cei ce poate indrepatit si folosind legile democratiei pure, incearca sa atenteze la aceasta constructie, brusc devin inamici publici si vor fi tratati ca atare.

In concluzie, hoardele de troli-postaci ce graviteaza si intoxica comunicarea societatii civile autentice de interior si exterior, chiar daca imita episoade nefericite, mai vechi, ale partidelor „mai vechi”, de fapt sunt in misiune ordonata de sistem, sa blocheze si sa contamineze in fals TOT. Tehnocratii trebuie sa fie prezervati si perpetuati de „societate”, indiferent ce…

Ramane ca cei dintre dvs, mai bogati cu duhul sa faceti conexiunile de rigoare. Eventual sa-i trantiti cu curul de pamant.

………………………………………………………….

In spiritul fair-play-ului si-n cauza adevarului, pe masura ce le receptionez, public sugestii de completari la „ghid”, venite de la diversi cititori :

Edelweiss: „Această tactică a ignorării mesajului unei comunicări sau ducerea lui în derizoriu este o metodă de trolling. Se aseamănă oarecum procedural cu spammingul sau floodingul, numai că în loc de spam sau atac DNS se utilizează o avalanșă de comentarii anapoda, după tipicul: mult, prost și fără rost.”

Schloss Adler: „Un troll NICIODATĂ nu aduce informație validă, sintetizată analitic, ci, bazându-se pe fragmente de adevăr, creează epopei persuasive, surori de mumă cu manipularea și dezinformarea.”

„primus inter pares”

laughing-crying

PLATON

Anunțuri

Etichete: , , , , , , , , , , , , , ,

8 Răspunsuri to “Ghidul identificarii trollilor si postacilor mercenari”

  1. Edelweiss Says:

    N-ai de ce să fii supărat, în fapt, Io* făcându-ți publicitate.
    În șobolănelile astea electorale (față de care m-am delimitat irevocabil – „Mă foarte pish pe el de vot”), singura axiomă validă este: „There is no such thing as bad publicity” – Phineas T. Barnum

    Linkul http://www.cotidianul.ro/ghidul-identificarii-trolilor-si-postacilor-mercenary-291697/

    p.s. părerologul despre care aduci vorbire are un „Portofoliu de Pythie” în ultimii 5 ani de te sperii. (inclusiv parlamentarele din 2012, prezidențialele din 2014 prognozate la o eroare de numai 0,83%, Brexitul valid, alegerea lui Trump).
    Poate având în spate o îndelungată și consistentă activitate de haruspiciu vocațional, confirmat de evenimentele ulterioare într-o proporție uluitoare, trec cu amuzament peste apelativul având o specificitate de nivel gimnazial / liceal.

    p.p.s. Cel mai eficient trolling se efectuează cu… main-accountul. Cel cu poză reală, nume, prenume, rude, adresă și nr. de telefon.

    Excepția care nimănui nu i-ar trece prin minte că poate exista.

    • SorinPLATON Says:

      In alta ordine de idei (poate gimnaziale, dar sigur sincere), daca vreti sa ma contrati mai cu spor, va invit pe contul de facebook unde comunicarea este mai facila ( https://www.facebook.com/SorinPLATON ).

      Numai de bine in rest !

    • Edelweiss Says:

      Am uitat: dacă tot ai cerut linkul întru constatarea feed-back-ului, poți să observi o altă componentă activă a trollingului, latură care nu ai de unde să o cunoști: observă comentariile postate de ieri până astăzi, înaintea celor postate de mine. Ei bine, vei observa lesne că toate sunt offtopic. Și această tactică a ignorării mesajului unei comunicări sau ducerea lui în derizoriu este o metodă de trolling. Se aseamănă oarecum procedural cu spammingul sau floodingul, numai că în loc de spam sau atac DNS se utilizează o avalanșă de comentarii anapoda, după tipicul: mult, prost și fără rost.
      Gata! Prea multe informații pentru zero beneficii.

  2. Edelweiss Says:

    Nu te entuziasma! Nu ți-aș fi onorat blogul dacă articolul nu ar fi fost publicat pe cotidianul. Du-te pe Cotidianul să vezi cum am „dat cu tine de pământ”. Căci ultima ta frază din ghid, cea cu tehnocrații, denotă o superfluă persuasiune, cusută cu odgoane albe. Așadar, am urmat exact sfatul tău: am identificat un troll al ALDE și l-am dat cu curul de pământ.

    p.s. ghidul este în cea mai mare parte eronat. Nu este condiție obligatorie ca profilurile să fie fake. Am întâlnit deseori situații de trolling utilizându-se main-accountul – cel cu date de identificare reale. Apoi, vechimea conturilor este în general foarte nouă și nicidecum conturi adormite. Dinamica activității de trolling presupune „pierderea” frecventă a unui cont, de exemplu Facebook.
    Iar ghidul tău nu precizează absolut deloc despre uluitoarea stare metamorfică și mimetică a unui troll.
    Așadar, ghidul tău este o ușoară meditație elegiacă a unui candidat de pe locul 3 în liste.

    • SorinPLATON Says:

      Par eu entuziasmabil asa de facil,.. si mai ales de catre „parerologi” ? Dar oricum v-as ramane indatorat sa-mi furnizati si mie link-ul dovezii delictului meu de opinie, ca nu am reusit sa gasesc nimic; cel putin sa vad nivelul feed-back-ului.

      In ceea ce priveste candidatura mea, este una total fara miza. Daca vroiam pe locul 1 eram pe locul 1. Va asigur de asta. Dar asa ma rezum in a-mi continua, la nivelul meu poate redus si subiectiv, activitatea de imblanzire, educare si motivare a celor sinceri in nefericirea lor.

      Multumesc pentru timp, atentie si oboseala !

  3. Edelweiss Says:

    TROLL, stimate „analist”, TROLL cu DOI DE „L”
    Aia ce scrii tălică ca fiind „postaci mercenari” în fapt este o urâțenie gigantică din mitologia nordică.
    Troll vine de la trolling fishing și reprezintă o metodă de pescuit.
    „Trolling”, în accepțiunea subiectului eseului tău, reprezintă acțiunea voluntară de inflamare a forumurilor.

    ce bine ar fi fost dacă înainte de a scrie ai fi dat măcar căutare pe wiki
    https://ro.wikipedia.org/wiki/Trol

    https://www.google.ro/search?q=trolling+fishing&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gws_rd=cr&ei=c7w2WIzJEIvoUovvt_gM

    https://ro.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Trolling

    • SorinPLATON Says:

      Multumesc pentru sugestie. Din pacate ma fura peisajul cand sunt atent simultan pe mai multe fonduri si gresesc frecvent forma.

      Totusi ma surprinde (sau de fapt nu ma chiar surprinde..) ca nu ati spus de nimic despre validitatea „ghidului” in sine. Eu as putea sa inteleg ca ati incercat sa deturnati un adevar dureros pe chestiuni marginale si de complezenta. E o tactica specifica de intimidare si blocare. Si la fel nu inteleg, de ce va pozitionati valoric („subtil”) deasupra mea ? Dar poate ma insel si atunci retractez…

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: