Pas cu pas spre statutul de penibili ai planetei

by

De ani de zile am indemnat in diferite medii si cercuri de putere ca este imperios necesar sa ne inarmam, sa nu mai depindem cat de cat de nimeni, ba mai mult, sa ne conferim asa dreptul de a avea opinie ascultata in sfera geopoliticului. Si ce am obtinut ? Zambete condescente, superioare, chiar zeflemitoare, ca ce stiu eu si apropiatii mei, ca de fapt „ei” stiu mai bine cu ce se mananca politica mare.
ruff_times_again
Atunci am luat o initiativa prin ThinkTANK-ul C.R.P.S. de a produce o lege in directia donatiilor private, in favoarea inarmarii Romaniei. Nu spun, ca dupa ce a lucrat ceva luni un colectiv la aceasta, dupa ce am introdus-o prin lobby si comisiile de aparare, spre studiu in Parlament, grupurile de presiune aflate poate pe statul de plata „lobbist” a Estului salbatic, au facut tot posibilul pentru diabolizarea si respingerea proiectului, pe mana acoperitilor din presa de Bucuresti.
Asa ca de ce sa finantam noi industria de aparare Romaneasca, de ce sa cumparam sau sa experimenta tehnologii militare de varf in interes national… Nu „e mai simplu”. ca si acum, sa ne punem problema „echivocului” in posturi diplomatice, adica curvasaria si baletul imoral ce l-am facut tot timpul, fara dram de demnitate?!
Mari nenorociti avem pe micile ecrane, ce ne conduc tara, dar nu-i credeam atat de anti-Romania. Si uite asa ni se asigura din nou pozitia de mucles, de muie din genunchi si cu privirea in jos, daca din 89 si pana acum am finantat doar belfereala parvenitilor si a corporatiilor globale, lasand tara de izbeliste. Am incercat si sa intru in suvoiul politicii, dar au avut grija electorii sa-si aleaga pe ai de le dau tain, scuipand pe aia de vorbesc de perpetuarea patriei.
 „primus inter pares”
Dancing+putin
PLATON
Etichete: , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

